شناسه خدمت:
عنوان خدمت: راهنمای پرداخت عوارض نوسازی
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C)
واحد مربوطه
واحد فنی و شهرسازی
مدارک مورد نیاز
- اصل سند مالکیت
- همراه داشتن اصل سند مالکیت (برگ واگذاری سند اجاره- سرقفلی- قولنامه)
- صورت جلسه تفکیکی ثبت
- برگ تشخیص ممیزی (عوارض)
مدارک مورد نیاز
- دریافت پرونده
- در صورت داشتن سابقه قبلی بایستی پرونده را از بایگانی نوسازی دریافت نمایید.
- ارسال پرونده به واحد محاسبات
- تشکیل پرونده
- شهروند گرامی : چنانچه سابقه قبلی نداشته بایسیتی پرونده اولیه تشکیل دهید.
فرآیند ارائه خدمت
ارسال پرونده به واحد محاسبات نوسازی اقدام به ممیزی نمودن پرونده وبرآورد وضعیت بدهی ملک اعم ازتخلفات – عوارض سالیانه – ۲ % انتقال
محاسبه هزینه عوارض زیربنای مسکونی(پروانه ساخت)که درنهایت با معرفی واحدفنی براساس زیربنای احداثی واحد درآمد نسبت به محاسبه هزینه مربوطه و وصول آن اقدام می نماید.
متوسط زمان ارائه خدمات
۳۰ تا ۶۰ دقیقه
ساعات ارائه خدمت
۸-۱۴
تعداد مراجعات حضوری
۱۰ تا ۲۰ نفر در روز
هزینه ارائه خدمت (ریال)
مبلغ قابل پرداخت (ریال): شماره حساب شهرداری :
نحوه دسترسی خدمت
- اینترنتی
- پست اکترونیک
- پست اکترونیک
- حضوری
- تلفن همراه
- تلفن همراه
- سامانه پیامک
- دفاتر پیشخوان دولت
- تلفن گویا / مرکز تماس
نمودار مراحل دریافت خدمت
پرسش و پاسخ
پس از صدور پروانه شما پیامکی حاوی اعلام صدور پروانه شما به شماره موبایل ثبت شده در مراحل درخواست ارسال می گردد.