20 اردیبهشت 1403 09:20

اجلاس روسای آموزش و پرورش استان کرمان در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

 

گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان و… در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهرستان بم استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ارگ جدید، هادی شهسوار پور با بیان اینکه مجموعه ارگ جدید با رویکرد نگاه به آینده فعالیت های خود را پیش می برد، گفت: قطعا حضور و بازدید فرهنگیان در فعالیت های ارگ جدید می تواند تاثیرگذار باشد چرا که ارگ جدید در آینده از نیروهایی که معلمان پرورش می دهند بهره مند می شود .

وی افزود: نگاه اقتصادی و کارآفرینی بر مجموعه ارگ جدید حاکم است، برای ۱۷ هزار نفر کارآفرینی شده است و تا سال ۱۴۰۵ با تولید ۵۰۰ هزار خودرو باید برای ۳۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شود،

سی سال از تاسیس ارگ جدید بم می گذرد، ارگ جدید با ایجاد فرصت های مناسب در تعالی آینده کشور نقش آفرینی می کند . وظیفه آموزش بسیار خطیر است، به زودی دو مدرسه در این مجموعه به بهره برداری می رسد و ساخت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در ۴ شهرستان استان در دستور کار است تا نیروی فنی مورد نیاز کارخانه ها را از نیروهای بومی بتوانیم تامین کنیم .

تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، اصولی ترین کار است که از مسیر آموزش و پرورش محقق می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *