20 اردیبهشت 1403 11:00

مراسم تودیع و معارفه رئیس گمرک ارگ جدید

مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

آیین تکریم و تقدیر از زحمات روح‌الله بهرامی و معارفه ابراهیم منتخبی به عنوان رئیس جدید گمرک شهرستان بم با حضور محمد دولتی مدیرکل گمرکات استان و دیگر مسئولین شهری در تالار پرستو ارگ جدید برگزار گردید.

محمد دولتی مدیرکل گمرکات استان کرمان در این معارفه به آمارهای مربوط به این بخش نیز اشاره کرد و گفت: طبق آمار سال گذشته گمرکات استان کرمان بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال درآمد برای دولت داشته که در این بحث رتبه چهارم کشور را به دست آورده است.
وی افزود: براساس آخرین آمار گمرک ایران، گمرکات استان کرمان تا پایان مهرسال جاری در حجم مبادلات تجاری در کشور رتبه هفتم، در واردات رتبه چهارم و همچنین در بحث صادرات رتبه هجدهم را کسب کرده است.
دولتی اظهارکرد: در مجموع هشت ماه سال جاری حدود ۱۸۵ هزار تُن کالا به ارزش ۱۸ میلیارد دلار دلار که عمدتا اجزا و قطعات خودرو و مواداولیه بوده وارد گمرکات استان کرمان شده است.
در ادامه این جلسه هادی شهسوارپور مدیر منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نیز گفت: گمرک این منطقه سال گذشته بالای ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به حساب دولت واریز کرده که امسال این رقم ۲ برابر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اوج تولید و خروج خودرو نیمه دوم سال است و تقاضا داریم ظرفیت های قانونی شناسایی و به نحوی استفاده شود که به نفع تولید کننده باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات روح‌الله بهرامی رییس پیشین گمرک منطقه ویژه اقتصادی بم قدردانی و ابراهیم منتخبی نوده به عنوان سرپرست گمرک در این منطقه معرفی شد.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی ارگ‌‌جدید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *